Marc Webb gör inte TASM4! Scarlett är gravid och 3 fräscha bilder på Arkham Knight!


The Amazing Spider-Man 2

Marc Webb kommer inte att regissera The Amazing Spider-Man 4 men han kan tänka sig att vara konsult istället. Så efter TASM 3 kommer han inte längre göra någon mer Spider-Man film. Jag blir lite orolig närt jag får veta detta för jag gillar verkligen Marc Webb’s Spider-Man filmer mer än vad jag gör med Sam Raimi’s. Sam Rami’s Spider-man filmer var bra men vi måste ju erkänna för oss själva att de var även otroligt cheesy och väldigt komiska. Ta bara scenen från Spider-Man 2 när Peter Parker går i solsken och lyckan ler mot honom när han går o äter sin varmkorv men även att låten ”Raindrops Keeps Falling On My Head” spelas upp gjorde allting så otroligt cheesy.

Sedan så har vi även den hemska Spider-Man 3 där Sam Raimi gjorde en emo-makeover och en bölande Peter Parker som inte kan acceptera att han blir dumpad men det är många som tycker att Spider-Man 3 fortfarande är den bästa ur Sam Raimi’s Spider-Man trilogi och hur i helvete de kan tycka det är ett mysterium för mig. Men när Marc Webb gjorde The Amazing Spider-Man som också var en aning mörkare ton på det hela så tycker jag att den filmen är den allra bästa Spider-Man filmen men också underhållande, jag längtar till The Amazing Spider-Man kommer ut den 16 april och jag ska så boka en biljett när de släpps för inget kommer kunna hindra mig från att se den filmen.

blackwidowNästa nyhet jag har involverar den vackra men dödliga skådespelerskan Scarlett Johansson. Nu är det så att hon är gravid och detta kan påverka filmningen av Avengers: Age Of Ultron som är uppföljare till sommarens biosuccé 2012. Jag tycker om Scarlett men vi måste ju inse att hon inte gjorde så jävla mycket nytta i Iron Man 2 och The Avengers filmerna förutom att se så förbannat sexig ut. Okej. Jag har ju ännu inte sett Captain America: The Winter Soldier så hon kanske gör lite nytta där än o bara göra en massa sexiga poser jämt men annars så tycker jag att de bör slopa Black Widow och ge Hawkeye (spelad av Jeremy Renner) lite mer actionscener istället. Scarlett är ingen dålig skådespelare men hon är ju inte så jävla bra heller och det märks i filmen Avengers där man ser hon prata med Bruce Banner och riktar sedan pistolen mot honom men filmen fick ju sina billioner dollar.

Det finns inte så mycket att säga om Scarlett’s Black Widow mer att hon är en otroligt sexig agent som använder vilken metod som helst för att slutföra uppdraget men jag tycker att vi skulle fått en egen Black Widow film innan hon vart med i Avengers filmen för att många av mina vänner undrar vem hon är och vad hennes specialitet är. Så jag säger det lättaste till dom om henne

  • Ryss
  • Agent
  • Tar till vilken metod som helst för att slutföra uppdraget

Nästa grej är inget om Marvel utan det är för spelet batman: Arkham Knight! inget stort nu men Rocksteady har släppt 3 bilder på det kommande spelet som släpps under Oktober på PS4, Xbox One och PC.

Innan jag lämnar er nu så ska jag posta upp de tre kommande storfilmerna som ni bör boka in i era kalendrar!

25 Mars – Captain America: The Winter Soldier

16 April – The Amazing Spider-Man 2

1 Augusti – Guardians Of The Galaxy

Lämna en kommentar