Sista trailern för TASM2 om 4 dagar!


Om 4 dagar så släpper Sony sin allra sista The Amazing Spider-Man trailer och med detta så har den indiska facebook sidan släppt en poster som ger oss en lite bättre bild på The Rhino. Var inte heller oroliga för The Rhino ska bara vara med i 4 minuter av filmen och detta har regissören Marc Webb själv sagt.

Men som de flesta vet så är vi mer vana att se The Rhino i den klassiska noshörningsdräkten. Jag letade rätt lite på Rhino bilder och ju mer jag tittade bilderna så upptäckte jag de verkade ta inspiration från Ultimatum Spider-Man serietidningen och det kanske är en bra idé men jag vill verkligen ha Rhino från The Amazing Spider-Man spelet för jag tycker han såg bättre ut men även ett smart sätt att skapa karaktären. I The Amazing Spider-Man spelet så mixtrar de med att mixa ihop DNA från en noshörning och gjorde lite expriment o voila då var The Rhino skapad.

Jag har listat mina top 5 Rhino som jag hoppas på att Marc Webb kanske använder i del 3 av sin Spider-Man trilogi och han har teasat lite om The Sinister Six som kanske ska vara med i den kommande The Amazing Spider-Man 3 som ska tydligen komma någon gång under 2016.

Spider-Man har biopremiär den 16 april här i Sverige.

Lämna en kommentar