Pizza ätande SKÖLDPADDOR!!!


Vem kan inte älska Leonardo,Raphael,Donatello och Michelangelo i Teenage Mutant Ninja Turtles? Hur coolt är inte det att se fyra muterade sköldpaddor som har lärt sig kampsport av sin sensai Splinter som är en muterad råtta men även deras fadersfigur.

Nu 2013 så kommer det att släppas två stycken TMNT spel och ett utav dom släpps nu den 28 augusti på Xbox Live Arcade, jag är grymt taggad då jag verkligen älskar allt som har med TMNT att göra och tack vare Stefan så fick jag några serietidningar från 90-talet som jag har säkert läst om 20 gånger redan.

Men jag tänkte lägga upp lite TMNT filmer här nu där ni kan kolla in dessa coola trailers för de kommande spelen men glöm även inte titta på de schyssta omslagen från de nya TMNT tidningarna som går just nu.

602372_175226362644224_449774981_n

Nästa spel är baserat på Nickelodeon’s serie Teenage Mutant Ninja Turtles!

jaquette-nickelodeon-teenage-mutant-ninja-turtles-xbox-360-cover-avant-g-1374311820

Det sista jag kommer att posta upp nu är coola omslag från lite TMNT tidningar!

Lämna en kommentar