Nationella Superhjälte Dagen!


Så idag är det nationella superhjälte dagen, dagen då man bör se, läsa och spela som har allt som har med superhjältar att göra. Jag håller på spela igenom alla Arkham spelen då jag är så sjukt taggad för Arkham Knight som kommer att vara den allra sista Batman spelet som Rocksteady ska tydligen göra.

2016 är året då vi alla kommer att se en kamp mellan de två största ikonerna i världen i filmen Batman V Superman: Dawn Of Justice, trailern gav mig rysningar och har ni inte sett trailern så ser ni den här nedanför.

sedan så finns en en kanal på youtube som alla bör se som heter How It Should Have Ended (HISHE) och jag diggar deras videos men min favorit är Super Cafe där Batman o Superman pratar om allt. Anledning att jag skriver mycket om Batman är att han är just min favorit hjälte och jag har så sjukt mycket Batman prylar hemma som bara växer.

I måndag’s så släpptes en ny gameplay trailer på spelet Batman: Arkham Knight där de introducerar ”Dual-Play” och vi kommer då kunna spela som Nightwing, Robin och Catwoman.

Kommentera

